close
آخرین مطالب
  • تبلیغ شما در اینجا
  • طراحی سایت شخصی
  • طراحی سایت فروشگاهی
  • طراحی سیستم وبلاگدهی
  • سیستم سایت ساز اسلام بلاگ
  • مگا برد - پلتفرم خرید اینترنتی قطعات موبایل مگابرد
  • تحلیل و نمودار سازی فرم های پلاگین گرویتی وردپرس
  • اولین تولید کننده پلاگین های مارکتینگ و سئو کاملا ایرانی
  • اولین پلاگین دیجیتال مارکتینگ وردپرسی
  • loading...
    YourAds Here YourAds Here

    تور ارمنستان و سفر

    بازدید : 145
    يکشنبه 30 ارديبهشت 1397 زمان : 12:47

    هتل حیات ریجنسی دبی

    هتل حیات ریجنسی دبی که از لوکس ترین هتل های دبی است در دیره یک منطقه باستانی واقع شده است و یک پیاده روی پنج دقیقه ای تا بازار طلای مشهور، بازار ادویه و بازار پارچه دارد. در اتاق های مهمان لوکس، مبلمان شیک و مناظر زیبا و دیدنی تعبیه شده اند. یک فضای نشیمن در برخی از اتاق ها موجود است که مهمانان می توانند با یک نوشیدنی از مینی بار و تماشای شبکه هایتور دبی خرداد 97 تلویزیون در آن، لذت ببرند.کلوب اولیمپیوس اسپا و تناسب اندام دارای یک سالن ورزشی مدرن و زمین تنیس می باشد. هتل حیات ریجنسی همچنین خدمات آبگرم به همراه طیف گسترده ای از انواع ماساژ را فراهم کرده است.هتل دارای سه رستوران از جمله ال دوار رستوران گردان حیات ریجنسی دبی می باشد همچنین کافه شامل طیف وسیعی از انواع نوشیدنی، هیبیکی و سیستم کارائوکه می باشد.درهتل ۵ ستاره حیات ریجنسی دبی رستورانی به نام شهرزاد که یکی از رستوران های لوکس و زیبای ایرانی است در بین چند رستوران دیگر اینتور دبی بهار 97 هتل فعالیت میکند. این رستوران یکتور دبی فروردین 97ی از معدود رستوران هایی است که موفق به کسب جایزه شده است . فضایی محصور با پرده برای پذیرایی از بانوان در این رستوران تدارک دیده شده که در مواقع لزوم پرده ها میفتند و حریم میهمانان حفظ و تور دبی تابستان 97از دیگر میهمانان رتور دبی اردیبهشت 97ستوران جدا میگردد .رای اوقاتی که هتل و رستوران شلوغ و مملو از مسافر است و میهمانان منتظر خالی شدن میز هستند,حجره هایی فراهم شده که نشستن و انتظار کشیدن هم دز آنجا خالی از لطف نیست.گردشگران تور دبی می توانند اقامت خوبی در این هتل داشته باشند.

    هتل حیات ریجنسی دبی


    هتل متروپولیتن پالاس دبی

    این هتل در خیابان با پرستیژ المکتوم واقع شده یکی از بهترین هتل های دبی است و موقعیت عالی با دسترسی خوب به وسائل حمل و نقل عمومی فراهم آورده است. این هتل ۵ ستاره در فاصله بسیار کمی از دبی کریک و برج ساعت قرار دارد . همچنین وسایل حمل و نقل عمومی نیز در نزدیکی هتل قرار دارند همه اتاق های هتل دارای تتور دبی بهار 97هویه مطبوع ، منطقه نشیمن ، حمام اختصاصی ، تلویزیون صفحه تخت می باشند و برخی از اتاق ها نیز دارای میز مطالعه و یک یخچال تور دبی اردیبهشت 97، فریزر می باشند .هتل کارلتون پالاس دارای چند رستوران می باشد که از این رستوران ها می توان به رستوران لبنانی بتور دبی تابستان 97ه همراه موسیقی زنده اشاره کرد . در دیگر رستورانتور دبی خرداد 97 های هتل انواع استیک ، غذاهای مدیترانه ای و یکتور دبی فروردین 97 رستوران نیز به صورت ۲۴ ساعته سرویس می دهند. مسافرین گرامی تور دبی می توانند در مرکز اسپا هتل از سونا ، سالن بدنسازی ، جکوزی و همچنین استخر در فصای باز استفاده کنند .

    هتل متروپولیتن پالاس دبی


    هتل سنت رجیس دبی

    بنای هتل پنج ستاره رجیس دبی ، از ساختمانهای قدیمی خاندان آتور دبی فروردین 97ستور نیویورک الهام گرفته شده است . این هتل که یکی از بهترین هتل های دبی است در سال ۲۰۱۵ افتتاح شده است . آثاری که در هتل به کار رفته است ، با دقت انتخاب شده و همه از اثرات برجسته می باشند . همچنین باغ های بی­شمار و زتور دبی خرداد 97یبا در این هتل قرار دارد . باغ هایی مانند باغ موزه که نت های موسیقی روی دیوار های آن نوشته شده است . اتور دبی تابستان 97ین باغ به هتل زیبایی و جلال بخشیده و بازدیدکنندگان بستور دبی بهار 97ه میهمانان ویژه را به سوی خود می کشاند . اتاقهای هتل سنت رجیس دبی بسیار شیک و مدرن مبله شده اند و هتل تور دبی اردیبهشت 97در مجموع دارای 234 اتاق است و هتل دارای اتاق های گرند لوکس ، لوکس ، اکزکیوتیو ، سوییت ، سوییت امپراتوری ، سوییت رویال و ... می باشد . این هتل گزینه خوبی برای اقامت مسافران تور دبی می باشد.

    هتل سنت رجیس دبی


    هتل آوانی دیره دبی

    هتل آوانی دیره دبی از بهترین هتل های دبی در اصلی ترین و متنوعتور دبی فروردین 97 ترین بخش فرهنگیتور دبی تابستان 97 دبی واقع شده و در منطقه تجاری مرکزی دبی قرار گرفته است. هتل آوانی دیره دبی فقط ده دقیقه و چهار کیلومتر از فرودگاه بین المللی دبی و بازار معروف جهانی طلا و بازار ادویه، فاصله دارد. ایستگاه مترو ابوبکر در نزدیکی دربتور دبی اردیبهشت 97 ورودی واقع شتور دبی بهار 97ده است این هتل برای مهمانانی که قصد گشت و گذار در خیابان های پر پیخ و خم و پر جنب و جوش دیره و منطقه تاریخی نهر دبی که تاکسی های آبی محلی “ابرا” در آن کار می کنند را دارند، مکان مناسبی است. مهمانان می توانند در سراسر منطقه هتل از اتور دبی خرداد 97ینترنت رایگان لذت ببرند. اتاق های هتل آوانی دیره، مجهز به نورگیر طبیعی، لوازم مدرن مانند تلوزیون های صفحه تخت، داک آی پاد و گاوصندوق می باشند، همچنین شامل امکانات چای یا قهوه نیز هستند. سوییت ها شامل یک اتاق نشیمن، با دسترسی رایگان به سالن اجرایی و سیستم حمل و نقل فرودگاهی هستند. در سفر به تور دبی می توانید با اقامت در این هتل از امکانات آن لذت ببرید.

    هتل آوانی دیره دبی


    هتل القصر دبی

    هتل 5 ستاره القصر دبی یکی از بهترین هتل های دبی می باشد که مجلل و باشکوه است و در زمینی به وسعت 40 هکتار در سال 2003 به بهره برداری رسید و دارای معماری مشابه قصرهای سلاطین بوده که در منطقه بر دبی و مدینه الجمیرا و در کنار اتوبان صفوح واقع شده است . هتل القصر یکی از زیباترین فضاها را در متور دبی بهار 97یان هتل های 5 ستاره دبی در اختیار دارد . امکانات پیشرفته و وسایل مدرن هتل ، اقامتی اشرافی را برای مسافران تور دبی فراهم می سازد. هتل پنج ستاره لوکس القصر دتور دبی خرداد 97ر واقع یک بوتیک هتل به شمار متور دبی فروردین 97ی رود که از بالاترین استانداردهای هتلداری در سطح جهان تبعیت می کند . امکانات کم نظیر و اتاقهای رویایی هتل القصر سبب جلب رضایت جهانگردان از کشور های مختلف دنیا شده است . در ضمن فاصله هتل القصر تا فرودگاه بین المللی دبی 30 دقیقه می باشد .اتاق های این هتل شامل انواع اتاقهای استاندارد،اتاقهای دلوکس و سوئیتهای مجلل است .292 اتاق و سوئیت لوکس با اندازه های متنوع در هتل القصر قرار دارند که دارای بالکن اختصاصی می باشد . در طراحی دکوراسیون این اتاق های زیبا از معماری سنتی عربی ، اسلامی و حتی عثمانی الهان گرفته شده استتور دبی تابستان 97. تختهای کینگ سایز و فضای بزرگ اتاقها با چشم انداز زیبا ، اتاقهای ویژه معلولین و سالمندان ، اتاقهای پاک و سیگار ممنوع و اتاقهای مخصوص افراد سیگاری با سیستم تهویه مطبوع از دیگر ویژگی های اتاقهای هتل القصر می باشد.سرویسهای بهداشتی مجلل و امکان سرو غذا در اتاقها با پذیرایی مخلصانه پرسنل هتل القصر سبب جلب رضایت میهمانان هتل می گردد .اقامتتور دبی اردیبهشت 97 در هتل القصر خاطراتی فراموش نشدنی و لذت بخش را برای گردشگران سفر دبی رقم می زند.

    هتل القصر دبی

    برج ساحلی پرشین کیش
    نظرات این مطلب

    تعداد صفحات : 0

    درباره ما
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    چت باکس




    captcha


    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 215
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 34
  • بازدید کننده امروز : 34
  • باردید دیروز : 15
  • بازدید کننده دیروز : 16
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 79
  • بازدید ماه : 1068
  • بازدید سال : 4014
  • بازدید کلی : 48637
  • کدهای اختصاصی